menu icon
خرید خانه در قبرس شمالی
مسیر کنونی شماصفحه نخست مدارک لازم برای پذیرش پزشکی

مدارک لازم برای پذیرش پزشکی

لیست مدارک لازم برای رشته پزشکی دانشگاه EMU

طول دورهء پزشکی 6 سال است. سه سال از این دوره در قبرس و سه سال دورهء کلینیکی در دانشگاه مرمره ترکیه برگزار می شود
مدرک نهایی که برای دانشجویان فارغ التحصیل صادر می شود، با لوگوش مشترک دانشگاه مرمره و دانشگاه مدیترانه شرقی خواهد بود

بر اساس مصوّبه وزارت بهداشت ، اگر نصف دورهء تحصیلی در یکی از دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت ایران انجام شود، مدرک صادر شده قابل بررسی و مورد تائید این وزارتخانه خواهد بود.

داشتن مدرک زبان از قبیل آیلتس یا تافل جهت اخذ پذیرش الزامی نیست. داوطلبان بعد از دریافت نامه پذیرش در آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه EMU  شرکت خواهند کرد که در صورت کسب نکردن نمرهء 60 از 100 در کلاس های زبان رشتهء پذیرش شده شرکت خواهند کرد.

دیپلم دبیرستان داوطلب باید حتماً تجربی و یا ریاضی باشد و معدل پیش دانشگاهی وی باید بیشتر از 17 باشد.

لیست مدارک

تصویر ترجمه رسمی ریز نمرات سه ساله دبیرستان

تصویر ترجمه رسمی دیپلم سه ساله دبیرستان

تصویر ترجمه رسمی ریز نمرات پیش دانشگاهی

تصویر ترجمه رسمی مدرک پیش دانشگاهی

تصویر صفحه اول پاسپورت

یک قطعه عکس

نکته اول :‌

در حد امکان سعی کنید مدارک خود را از طریق “فرم ارسال مدارک” به ما ارسال کنید.

نکته دوم :‌

اگر به هر دلیلی قادر به ارسال مدارک از طریق فرم نشدید، مدارک فوق را ضمن ذکر ” شماره تلفن ثابت و شماره موبایل ایران به آدرس ایمیل ما ارسال فرمائید. مدارک شما بررسی و مراتب از طریق ایمیل sms به اطلاع شما خواهد رسید.

آدرس ایمیل: info@irantocyprus.com

نکته سوم :‌

اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در این سامانه یافت نکردید، می توانید از طریق تلگرام و غیره و یا خط مستقیم با واحد مشاورهء 24 ساعتهء ما تماس حاصل فرمائید:

09358064334

نکته چهارم :‌

اگر مدارک داوطلب از طریق بیش از یک مرکز جهت اخذِ پذیرش به دانشگاه EMU ارسال گردد، به دلیل مشخصات یکسان و نقض مقرّرات، در ارزیابی مدارک ایشان خلل ایجاد شده و پذیرش ایشان رد خواهد شد.

نکته پنجم :‌

به دلیل ظرفیتِ محدودِ خوابگاه های داخل دانشگاه EMU، جهت انجام رزرواسیون حداقل یکماه قبل از شروع ترم تحصیلی با ما تماس بگیرید.

پزشکی

خوابگاه ها و تصاویر آنها

خوابگاه ها به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم میشن. خوابگاههای دولتی: خوابگاههای دولتی در داخل محوطه دانشگاه وجود دارند که نسبت به خوابگاههای خصوصی ارزانتر میباشند و از امکانات کمتری برخوردار میباشند .با توجه به تقاضای بالا و ظرفیت محدود این خوابگاهها باید از قبل نسبت به رزرو و اسم نویسی در این خوابگاهها

دوره های تابستانی قبرس

فعالیّت های تابستانی در دوره های آموزشی و تفریحی قبرس کلوب های تابستانی کلوب ها 3 بار در هفته برگزار می شوند ( دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه) از ساعت 14:00 تا 16:00 . کلوب ها این فرصت را به دانشجویان می دهد که مهارت های زبانی خود را در فضایی لذت بخش به همراه

وسایل مورد نیاز در سفر اول به قبرس

برای سفر اول به قبرس چه وسایلی با خود همراه ببریم؟ سوال بسیاری از دانشجویان این است که در سفر اول به قبرس چه چیزی همراه خود ببریم؟ بار خود را سنگین نکنید ، تقریباً همه چیز در قبرس وجود دارد ! در قبرس تقریباً همه چیز با کیفیّت خوب وجود دارد. بعضاً دانشجویان جدیدالورود

شرایط کار دانشجویی در قبرس

شرایط کار دانشجویی همزمان با تحصیل در قبرس ! بايد توجّه داشته باشيد كه قبرس از نظر اقتصادي كشوري بسيار ضعيف است و دانشجويان نمي توانند صرفاً با اميد اينكه هم كار و زندگي كنند وارد قبرس شوند؛ يعني اگر شما در اين تصور هستيد كه در قبرس بدون صرفِ هزينه هاي اوليّه و صرفاً

مطالب کاربردی دیگر ...