menu icon
خرید خانه در قبرس شمالی
مسیر کنونی شماصفحه نخست دانشکده صنایع دانشگاه EMU

دانشکده صنایع دانشگاه EMU

دانشکده صنایع در دانشگاه EMU – دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس

با پيشرفت سريع علم و فن آوري و پيچيدگي روزافزون سیستم‌ها، گستره توليد و خدمات از حیث کمیت، کیفیت و تنوع، آنچنان توسعه يافته است كه رشته‌هاي مهندسي خود به تنهایی پاسخگوي كليه مسايل سازمان‌ها نيستند. براي جبران اين كمبودها از تلفيق رشتهها و تخصص‌های گوناگون علوم مديريت، فنی، اقتصاد و روش‌هاي مدل‌سازی و محاسبات مهندسي، مهندسي صنايع شکل گرفته است.

مهندسی صنایع در قلب سیستم‌هایی قرار دارد که برای سازمان‌های صنعتی و خدماتی امروزی ضروری هستند. همچنین، از خطوط هواپیمایی تا خرده‌فروشی‌ها، از بیمارستان‌ها تا بانک‌ها، از شرکت‌های ارتباطات راه دور تا شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی، در سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی و به طور کلی در همه سیستم‌های پیچیده‌ای که شامل نیروی انسانی، فناوری و اطلاعات هستند، مهندسان صنایع راه‌حل‌هایی برای بهبود عملکرد سیستم‌ طراحی می‌کنند.

فرصت‌های شغلی برای مهندسین صنایع بسیار گسترده است و هر روزه با گسترش کسب و کارها و توسعه سیستم‌ها، وسیعتر می‌شود. دانش‌آموختگان این رشته اکنون در انواع فعالیت‌های شغلی اعم از تولید، خدمات، حمل و نقل، سیستم‌های بهداشت و درمان، سیستم‌های مالی، انرژی و . . . مشغول به کار هستند.

رسالت دانشكده مهندسی صنايع دانشگاه EMU:

فراهم‏ آوردن بستري مناسب جهت شکوفا سازی ابعاد وجودی و قابليت‏های دانشجويان
نظريه پردازی و توليد علم
آموزش بر مبنای استانداردهای جهانی در حوزهاي مهندسي صنايع

خط مشی کیفیت دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه EMU :

استفاده ‏از رويكردهاي نوين آموزشي جهت ارتقای سطح علمي دانشجويان به بهترين وجه ممکن

طرح‏ ريزي متون آموزشي بر اساس نيازها صنعتی روز دنیا و منطبق با روش‏هاي استاندارد بين‏ المللي

ارتباط مفيد و اثربخش با صنعت

sanaye

مقاطع فوق لیسانس  و دکتری صنایع در دانشگاه EMU

دپارتمان مهندسی صنایع دانشگاه مدیترانه شرقی(EMU)، برنامه های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی صنایع را ارائه می دهد. دورس ارائه شده به طور متعادلاز بین هر دو دروس تئوری و کاربردی می باشند. در ضمن دانشجویان تشویق می شوند تا زیر نظر و موافقت اساتید راهنما، دروس اختیاری خود را از بین دروس دیگر دپارتمان های دانشگاه انتخاب نمایند.

علایق پژوهشی دپارتمان مهندسی صنایع دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU):

اقتصاد کشاورزی، منابع جایگزین انرژی (منابع خورشیدی و …)، کاربرد تکنیک های هوش مصنوعی، طراحی و تجزیه و تحلیل سیستم های تولیدی و کنترل تولید، توجیه اقتصادی تکنولوژی های تولید مدرن، سلامت و ایمنی، اخلاق در علوم و مهندسی، طراحی تجربی، تصمیم گیری های مالی، عوامل انسانی کار، مطالعه کار، تجزیه و تحلیل سیستم های اطلاعات یا تئوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل منطقی داده، کاربرد تجزیه و تحلیل منطقی در مشکلات بیولوژیکی، ریاضیات، بهینه سازی، برنامه ریزی صحیح، روش های متا اکتشافی، فن آوری های تولید مدرن، ارزیابی عملکرد سیستم های تولید، مدل سازی احتمالی و فازی، طراحی سیستم ها و برنامه ریزی تولید، شبیه سازی قابلیت اطمینان، استنباط آماری، کنترل فرآیند آماری، شبیه سازی و مدلسازی تصادفی یا مدلسازی تصادفی مشکلات بیولوژیک، مطالعات تصادفی سیستم های بحرانی، مدیریت زنجیره تامین،TQM و کاربرد آن در صنعت و آموزش، تجزیه و تحلیل گارانتی، کیفیت آب.

آدرس ایمیل: info@irantocyprus.com

اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در این سامانه یافت نکردید، می توانید از طریق وایبر یا خط مستقیم با واحد مشاورهء 24 ساعتهء ما تماس حاصل فرمائید:

09358064334

ارسال مدارک

 

خوابگاه ها و تصاویر آنها

خوابگاه ها به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم میشن. خوابگاههای دولتی: خوابگاههای دولتی در داخل محوطه دانشگاه وجود دارند که نسبت به خوابگاههای خصوصی ارزانتر میباشند و از امکانات کمتری برخوردار میباشند .با توجه به تقاضای بالا و ظرفیت محدود این خوابگاهها باید از قبل نسبت به رزرو و اسم نویسی در این خوابگاهها

دوره های تابستانی قبرس

فعالیّت های تابستانی در دوره های آموزشی و تفریحی قبرس کلوب های تابستانی کلوب ها 3 بار در هفته برگزار می شوند ( دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه) از ساعت 14:00 تا 16:00 . کلوب ها این فرصت را به دانشجویان می دهد که مهارت های زبانی خود را در فضایی لذت بخش به همراه

وسایل مورد نیاز در سفر اول به قبرس

برای سفر اول به قبرس چه وسایلی با خود همراه ببریم؟ سوال بسیاری از دانشجویان این است که در سفر اول به قبرس چه چیزی همراه خود ببریم؟ بار خود را سنگین نکنید ، تقریباً همه چیز در قبرس وجود دارد ! در قبرس تقریباً همه چیز با کیفیّت خوب وجود دارد. بعضاً دانشجویان جدیدالورود

شرایط کار دانشجویی در قبرس

شرایط کار دانشجویی همزمان با تحصیل در قبرس ! بايد توجّه داشته باشيد كه قبرس از نظر اقتصادي كشوري بسيار ضعيف است و دانشجويان نمي توانند صرفاً با اميد اينكه هم كار و زندگي كنند وارد قبرس شوند؛ يعني اگر شما در اين تصور هستيد كه در قبرس بدون صرفِ هزينه هاي اوليّه و صرفاً

مطالب کاربردی دیگر ...