menu icon
خرید خانه در قبرس شمالی
مسیر کنونی شماصفحه نخست اطلاعیه ها, راهنما دوره های تابستانی قبرس

دوره های تابستانی قبرس

فعالیّت های تابستانی در دوره های آموزشی و تفریحی قبرس

کلوب های تابستانی

کلوب ها 3 بار در هفته برگزار می شوند ( دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه) از ساعت 14:00 تا 16:00 . کلوب ها این فرصت را به دانشجویان می دهد که مهارت های زبانی خود را در فضایی لذت بخش به همراه دیگر اعضای تیم بین الملل دانشگاه در دانشگاه EMU بهبود بخشند. قیمت کلوب برای هر هفته 30 دلار است و به شرح زیر هستند:

انگلیسی محاوره : مبتدی
انگلیسی محاوره : نیمه متوسط و متوسط
آموزش ترکی : مبتدی
کلوب روزنامه و مجلّه خوانی : نیمه متوسط و متوسط

فعالیت های تابستانی

دانشگاه EMU دارای ساحل اختصاصی خود به نام Beach Club است. بسیار از فعالیت های تابستانی از قبیل پارتی های ساحلی ، پارتی استخر سر باز ، فستیوال مجسمه سازی با شن، مسابقات موج سواری و والیبال ساحلی در این محل انجام می شود. شما می توانید تمام طول روز را حمام آفتاب گرفته و از نسیم مدیترانه ای لذت ببرید.

برخی فعالیت های مهم تفریحی به همراه دورهء آموزش زبان:

تور نیکوزیا – پایتخت قبرس
تور گیرنه
تور کارپاز و سواحل لاک پشت و حیوانات جزیره ای
موج سواری و غوّاصی
والیبال ساحلی
مجسمه سازی با شن
سینمای ساحلی در فضای باز کنار دریا

و بسیار از فعالیّت های دیگر

پارتی ها و فعالیّت های فرهنگی

در طول دوره های آموزشی تابستانی، ما مهمانی ها و مراسم ها منظم و مفصّلی در Beach Club برگزار می کنیم. این مهمانی ها این امکان را برای دانشجویان فراهم میسازد که فرهنگ بومی خود را به دانشجویان بین المللی ما از طریق موزیک ، آهنگ، رقص ، تئاتر ، مسابقات و غیره معرفی کنند؛ بنابراین شما می توانید هر وسیله ای را از قبیل آلات موسیقی و لباس سنتی و غیره از کشورتان جهت نمایش به همراه خود بیاورید.

فعالیت های اختیاری

تعدای از فعالیت های تفریحی نیز وجود دارند که در طول اقامت خود می توانید از آنها بهره مند شوید. این فعالیت ها نیز با هماهنگی واحد بین الملل دانشگاه انجام می شود و هزینه های مجزّا دارند، برخی از آنها به شرح زیر است:

تور با کشتی
کنسرت در محل آمفی تئاتر خرابه های سالامیس
کلاس های رقص
کلاس های آشپزی
بولینگ
سفر به سواحل لاک پشت ها
بازی گلف

دوره های زبان انگلیسی در تابستان 1394 در قبرس

خوابگاه

طول دوره

قیمت پکیج شامل ، 3 وعده غذا ، اسکان، ترانسفر فرودگاهی وتورهای تفریحی

خوابگاه استاندارد

2 هفته

580 دلار

خوابگاه خصوصی

2 هفته

680 دلار

مهمانسرای ویژه

2 هفته

750 دلار

خوابگاه استاندارد

     3 هفته

850 دلار

خوابگاه خصوصی

     3 هفته

990 دلار

مهمانسرای ویژه

     3 هفته

1100 دلار

خوابگاه استاندارد

4 هفته

1130 دلار

خوابگاه خصوصی

4 هفته

1330 دلار

مهمانسرای ویژه

4 هفته

1440 دلار

ارسال مدارک به واحد فارسی جهت انجام هماهنگی و پذیرش:
آدرس ایمیل: info@irantocyprus.com
شماره تماس: 09358064334

شهریه های بالا شامل فعالیت های اختیاری در طی مدرسه تابستانی نمی شود

با شرکت در این دوره ها و پشت سر گذاشتن دوره های زبان، مدرک بین المللی از طرف به دانشگاه EMU به دانشجویان ارائه خواهد شد.

برنامه های ارائه شده تحت لیسانس Pearson Edexcel با تائیدیه بین المللی در مدرسه های تابستانی دانشگاه EMU برگزار میشود که دانشجویان میتوانند با پرداخت هزینه های مجزّا در این دوره ها شرکت کنند.

دانشجویانی که قصد اقامت بیشتر از دورهء ثبت نام شده دارند، میتوانند با پرداخت مبالغ زیر اقامت خود را ادامه دهند:

50 دلار خوابگاه استاندارد
60 دلار خوابگاه خصوصی
70 دلار مهمانسرای دانشگاه

والدین و افرادی که صرفاً قصد مسافرت تفریحی به قبرس دارند و هدف آنها آموزش زبان انگلیسی نیست، میتوانند از تمام امکانات دانشگاه با 80 دلار تخفیف در دوره ها 2 هفته ای شرکت کنند.

خوابگاه استاندارد

در خوابگاه استاندارد، 2 تا 4 نفر یک اتاق را در اختیار خواهند داشت. خوابگاه ها بلوک بندی شده اند که بر اساس آن اقامت ها بصورت گروهی انجام می شود. هر بلوک نگهبانی و کارمندان 24 ساعته جهت رفاه حال مهمانان دارد.

خوابگاه های خصوصی

خوابگاه های خصوصی به صورت اتاق های 2 نفره طراحی شده اند و ساختمان ها و اتاق هایی بسیار آرام و دنج و راحت دارند که مخصوص رفاه حال مهمانان طراحی شده است. خوابگاه های خصوصی با طبیعت زیبای محوطه احاطه شده است

مهمانسرای دانشگاه EMU

مهمانسرا مجتمع فوق العاده ای برای داوطلبانی است که دوست دارند استقلال و خلوت بیشتری داشته باشند. هر واحد را 4 نفر میتوانند به صورت مشترک تقسیم کنند و بهترین گزینه برای خانواده ها و گروه های علمی است.

کافی شاپ ها و کافه تریا ها

شهریه ها و هزینه های درج شده در جدولِ صفحه قبل فول بُرد بوده و شامل سه وعده غذایی در هر روز می شود. منوی غذا متشکل از بهترین غذاهای مدیترانه ای با چاشنی هایی از کشور های دیگر است. همه غذا های ارائه شدهء دانشگاه حلال است.

مسیر های ایران به قبرس

قبرس شمالی فقط یک فرودگاه دارد و نام آن اِرجان ( Ercan) است. فرودگاه ارجان که در فاصلهء 45 کیلومتری از دانشگاه EMU قرار گرفته است. دانشجویان ایرانی با توجّه به سلیقه های شخصی خود ، یکی از مسیر های زیر را برای رفتن به قبرس انتخاب می کنند:

هواپیمایی ترکیش ایر از اکثر شهر های ایران پرواز مستقیم بصورت ترانزیت از ترکیه به قبرس شمالی دارد. اگرچه هزینه بلیط این مسیر گرانتر از همه بلیط های دیگر است، ولی دانشجو آرامش را در تمام طول سفر احساس خواهد کرد
هواپیمایی ها اطلس جت و پگاسوس نیز از خطوط مطمعن هوایی هستند که پرواز مستقیم از تهران بصورت ترانزیت از ترکیه به قبرس دارند. این شرکت ها فقط از تهران پرواز دارند و قیمت آنها نسبت به ترکیش بسیار پائین تر است.
هواپیمایی های تابان ، قشم ،آسمان، ایران ایر و در کل شرکت های داخلی ارزانترین انتخاب برای پرواز به استانبول هستند. بلیط استانبول تا قبرس با توجّه به قیمت های آن روز قابل محاسبه خواهد بود. این روش ارزانترین طریقی است که دانشجویان ایرانی می توانند به قبرس سفر کنند.

قبل از رسید شما به قبرس ، ما در فرودگاه منتظر شما هستیم. ضمن خوش آمد گویی و اهدای سیمکارت، شما را به محل اقامت مورد نظرتان که از قبل تعیین کرده اید انتقال خواهیم داد.

تاریخچه دانشگاهEMU

دانشگاهEMU در سال 1979 تاسیس شده و قدیمی ترین دانشگاه قبرس شمالی محسوب می شود. با توجّه به این که دانشگاهEMU تنها دانشگاه دولتی در قبرس است، از پویایی و رشد وصف ناپذیری در عرصهء بین المللی در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری برخوردار است.

این دانشگاه 95 رشته در مقطع لیسانس و 75 رشته در مقطع فوق لیسانس و دکتری در 11 دانشکده و 5 گروه و همچنین کالج آموزش زبان های خارجی دارد. همچنین در ارزیابی 2014 که توسطURAP انجام شد، دانشگاهEMU در بین 2000 دانشگاه برتر جای گرفت.

دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس، سالیانه، با ارائه تعداد بسیاری از دروس و دوره های تابستانی همواره سعی بر آن داشته تا دانش زبانی دانشجویان را افزایش دهد. دوره های زبان در کمپ داخل دانشگاه که 5 دقیقه با ساحل فاصله دارد برگزار می شود. همچنین این دوره ها در ساختمان نوآوری دانشگاه که کنار دریا است برگزار می شود.

برنامه های ارائه شده تحت لیسانسPearson Edexcel با تائیدیه بین المللی در مدرسه های  تابستانی دانشگاهEMU برگزار میشود که دانشجویان میتوانند با پرداخت هزینه های مجزّا  در این دوره ها شرکت کنند.

دوره های زبان

مهارت های مکالمه زبان انگلیسی برای نوجوانان
دوره های آموزش برای آزمون های بین المللی IELTS ، TOEFL ، IBT
مهارت های مکالمه زبان انگلیسی برای نوجوانان ( سطح متوسط)
آمادگی آزمون زبان برای نوجوانان
مهارت های مکالمه و انگلیسی محاوره
دوره های زبان انگلیسی برای ادامهء تحصیل
مهارت های نوشتن و ارائهء آکادمیک

دوره های آموزشی برای اساتید و دبیران

برنامهء مدوّن آموزشی ، توسعه و تکنولوژی
برنامهء مدوّن آموزشی ، توسعه و متد ها
انگلیسی برای مقاصد آموزشی
نظارت بر کلاس و تحقیق
انگلیسی برای تحقیق و ارائه
طراحی خلاقانهء اشیا
آموزش زبان بر اساس محتوی
انگلیسی برای مدیران
رفتار و انگیزه سازمانی
تکنولوژی آموزشی

دوره های عمومی

تاریخ و باستان شناسی مدیترانه ای
زیست دریایی
مدیریت پروژه
کمک های اولیّه
حقوق بین الملل
شروع و توسعه تجارت کوچک
مدیریت توسعه و اجرای حرفه ای
رفتار تجاری و سازمانی
دوره های آموزش و مدیریّت دانشگاه Warwick انگلستان در قبرس

دوره های کار ورزی

دوره های کار ورزی بین المللی برای دانشجویان مقطع لیسانس و فوق لیسانس در این دانشگاه ارائه می شود. دانشگاه مدیترانه شرقی با توجه به در خواست موسسات و دانشجویان ، کلاس های مازاد و دوره های کار ورزی برگزار کرده و مدرک پایان دورهء معتبر در عرصه بین المللی به کارآموزان ارائه می دهد.

فاماگوستا

فاماگوستا شهری بندری است که قدمت آن به قرن 3 قبل از میلاد مسیح میرسد. این شهر در کرانه های جنوب شرقی دریای مدیترانه واقع شده است و از جمله جذبه های آن می توان قلعهء معروف اوتلو ، کلیسای مرکزی گوتیک قدیس نیکولاس، دیوار های دفاعی لوزینیان و ونتی ، صومعهء قدیس بارناباس و خرابه های شهر باستانی سالامیس و انگومی را نام برد. قسمت باستانی شهر با دیوار های مخصوص ونتی-لوزینیان احاطه شده و قسمت های مخصوصی به عنوان سنگر ها دفاعی در خود دارد. راه ورود به این شهر پل مخصوصی است که باید از آن گذر کرد.

گیرنه

شهر گیرنه در سواحل شمال شرقی قبرس واقع شده است. شهر گیرنه شهر زیبای بندری است و یکی از توریستی ترین مراکز قبرس شمالی است که به واسته اسکله های زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است. گیرنه طبیعتی زیبا با تپه های جنگلی و رشته کوه های “بش پارماک” را به عنوان مناظر طبیعی در خود دارد.

شبه جزیره کارپاز

در ناحیه شرقی جزیره قرار دارد. مکانیست برای دوست داران طبیعت و بهترین مکان برای پیک نیک های برنامه ریزی شده. شن های زیبا و تمیز کارپاز با رنگ فیروزه ای دریای مدیترانه در تمام امتداد ساحل کارپاز لعابی دیگر به این قسمت از قبرس میبخشد. در این قسمت توریست ها می توانند در طبیعت وحشی خر های قبرس را مشاهده کنند

خوابگاه ها و تصاویر آنها

خوابگاه ها به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم میشن. خوابگاههای دولتی: خوابگاههای دولتی در داخل محوطه دانشگاه وجود دارند که نسبت به خوابگاههای خصوصی ارزانتر میباشند و از امکانات کمتری برخوردار میباشند .با توجه به تقاضای بالا و ظرفیت محدود این خوابگاهها باید از قبل نسبت به رزرو و اسم نویسی در این خوابگاهها

دوره های تابستانی قبرس

فعالیّت های تابستانی در دوره های آموزشی و تفریحی قبرس کلوب های تابستانی کلوب ها 3 بار در هفته برگزار می شوند ( دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه) از ساعت 14:00 تا 16:00 . کلوب ها این فرصت را به دانشجویان می دهد که مهارت های زبانی خود را در فضایی لذت بخش به همراه

وسایل مورد نیاز در سفر اول به قبرس

برای سفر اول به قبرس چه وسایلی با خود همراه ببریم؟ سوال بسیاری از دانشجویان این است که در سفر اول به قبرس چه چیزی همراه خود ببریم؟ بار خود را سنگین نکنید ، تقریباً همه چیز در قبرس وجود دارد ! در قبرس تقریباً همه چیز با کیفیّت خوب وجود دارد. بعضاً دانشجویان جدیدالورود

شرایط کار دانشجویی در قبرس

شرایط کار دانشجویی همزمان با تحصیل در قبرس ! بايد توجّه داشته باشيد كه قبرس از نظر اقتصادي كشوري بسيار ضعيف است و دانشجويان نمي توانند صرفاً با اميد اينكه هم كار و زندگي كنند وارد قبرس شوند؛ يعني اگر شما در اين تصور هستيد كه در قبرس بدون صرفِ هزينه هاي اوليّه و صرفاً

مطالب کاربردی دیگر ...