menu icon
خرید خانه در قبرس شمالی
مسیر کنونی شماصفحه نخست دانشکده معماری دانشگاه EMU

دانشکده معماری دانشگاه EMU

دانشکده معماری دانشگاه مدیترانه شرقی – قبرس شمالی

به منظور دستیابی به علم واقعی در رشته معماری، دانشگاه EMU برنامه ی درسی چهار ساله ای در مقطع لیسانس طراحی کرده است تا فرصتی را برای دانشجویان جهت کسب مهارت در طراحی ، احداث و همچنین به ثمر رساندن پروژهایی نوین فراهم آورد. جدول زمانی به روز شده و انعطاف پذیری از سوی دانشکده ی معماری عرضه می شود که دانشجویان را قادر می سازد با توجه به آن ،دروس پیشنهادی  از سوی دانشکده های دیگر و هم چنین دانشکده ی معماری را در لیست برنامه خود قرار دهند. طراحی معماری  اصلی ترین رویکرد آموزشی دانشکده ی معماری دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس است که توسط دوره های نظری مهمی  تکمیل می گردد .قرار گرفتن در محیط های آموزشی مختلف جهت فراهم نمودن بستری مناسب از دیگر اهداف دانشکده ی معماری می باشد.

دانشکده ی معماری به طور پیوسته  به دنبال فرصتی برای کسب رتبه های ملی و بین المللی و هم چنین اعتباری برای بورسیه کردن دانشجویان در بورد رسمی معماری (MLAK) بوده است.

در بین  60 برنامه ی معماری موجود در قبرس و ترکیه ،کسب رتبه چهارم دانشگاه EMU موفقیت چشمگیر به حساب می آید. برنامه ی معماری دانشگاه مدیترانه ی شرقی مفتخر به دریافت اعتبار و امتیاز های بین المللی در میان دانشگاهای پایه میباشد. هم اکنون دانشکده ی معماری انرژی خود را معطوف به انجام پروژه های بیشتر به منظور کسب رتبه  های ممتاز در سطح بین المللی (موسسه سلطنتی معماران بریتانیایی) و( بورد رسمی معماری ملی )کرده است.

سیستم آموزشی

دانشکده ی معماری دانشگاه EMU محیطی اموزشی با رویکردِ مدرن فراهم کرده است تا  با پیشینه های مختلف فرهنگی به آموزش دانشجویان بپردازند. در واقع هدف این دانشکده، فراهم نمودن فرصتی برای معماران نسل آینده است که دارای دانشی جامع و کامل باشند. با دانش به دست آمده دانشجویان می توانند تغییرات سریع را که در سطح جهانی رخ میدهد مدیریت کرده واکنشی خردمندانه و علمی نسبت به آنها، اتخاذ نمایند.انتظار میرود که افراد فارغ التحصیل از دانشکده معماری دانشگاه مدیترانه شرقی به عنوان افرادی پویا با حس مسئولیّت قوی و توانایی ایفای نقش در پروژه های  تیمی بتوانند گام هایی استوار در جهت بهبودی کیفیت زندگی بر اساس تفکرات معماری بردارند.

امکانات دانشکده

کتابخانه ی اصلی دانشگاه EMU دارای مجموعه ی گسترده ای از کتب و مجلات مرتبط با هنر و معماری است.هم چنین دانشکده ی مذکور دارای کتابخانه ای ویژه ای است که طیف گسترده ای از مجلات و کتب را شامل می شود.سه آزمایشگاه  مجهز به سی ای دی و هم چنین مواد لازم برای آزمایشگاه جهت عکس برداری و نمونه برداری در خدمت دانشجویان قرار گرفته است .علاوه بر آن در میان امکانات تحقیقاتی و آموزشی که دانشجویان می توانند از آن بهره ببرند می توان به مرکز طراحی و تحقیقاتی ،مرکز تحقیق و توسعه شهری و مرکز مشاوره و تحقیقات اموزشی اشاره نمود.

فرصت های شغلی

فارغ التحصیلان دانشکده ی معماری که ازامتیاز فارغ التحصیلی با عضویتبهره می برند، دارای شانس بالایی جهت کار کردن در موسسات EAAE دولتی و خصوصی و یا کار به صورت ازاد دارند. بعضی از انها جذب مشاغلی که دارای طیف گسترده ای از طراحی پنجره های مغازه،غرفه  نمایشگاه تا طراحی کارگاه در شرکت های ساخت و ساز می شوند.سایرین تحصیلات عالیه اکادمیکی را در دانشگاه مدیترانه شرقی و دانشگاهای ترکیه یا سایر دانشگاهای اروپا و امریکا با موفقیت ادامه می دهند.

memari

ارسال مدارک

خوابگاه ها و تصاویر آنها

خوابگاه ها به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم میشن. خوابگاههای دولتی: خوابگاههای دولتی در داخل محوطه دانشگاه وجود دارند که نسبت به خوابگاههای خصوصی ارزانتر میباشند و از امکانات کمتری برخوردار میباشند .با توجه به تقاضای بالا و ظرفیت محدود این خوابگاهها باید از قبل نسبت به رزرو و اسم نویسی در این خوابگاهها

دوره های تابستانی قبرس

فعالیّت های تابستانی در دوره های آموزشی و تفریحی قبرس کلوب های تابستانی کلوب ها 3 بار در هفته برگزار می شوند ( دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه) از ساعت 14:00 تا 16:00 . کلوب ها این فرصت را به دانشجویان می دهد که مهارت های زبانی خود را در فضایی لذت بخش به همراه

وسایل مورد نیاز در سفر اول به قبرس

برای سفر اول به قبرس چه وسایلی با خود همراه ببریم؟ سوال بسیاری از دانشجویان این است که در سفر اول به قبرس چه چیزی همراه خود ببریم؟ بار خود را سنگین نکنید ، تقریباً همه چیز در قبرس وجود دارد ! در قبرس تقریباً همه چیز با کیفیّت خوب وجود دارد. بعضاً دانشجویان جدیدالورود

شرایط کار دانشجویی در قبرس

شرایط کار دانشجویی همزمان با تحصیل در قبرس ! بايد توجّه داشته باشيد كه قبرس از نظر اقتصادي كشوري بسيار ضعيف است و دانشجويان نمي توانند صرفاً با اميد اينكه هم كار و زندگي كنند وارد قبرس شوند؛ يعني اگر شما در اين تصور هستيد كه در قبرس بدون صرفِ هزينه هاي اوليّه و صرفاً

مطالب کاربردی دیگر ...